Pages

sâmbătă, 13 octombrie 2012

Despre autor:

© deviantART
           Cine sunt eu?! Cum spune şi mai sus, sunt un provincial pe nume Dogaru Cosmin, crescut, educat, hrănit şi îmbrăcat in Slatina (da! Oraşul ala mai mic din sudul ţării, cică şi municipiul judeţului Olt). Am împlinit in această vară varsta de 20 de ani ( ca la 20 de ani!), o varstă frumoasă (fără griji) pentru un student (şi fără bani!).  
        
           Ce am facut?! Păi din 1992, zi de vară (cald afară), (cred că) am făcut numai probleme părinţilor, dar spre surprinderea mea, dupa atâţia ani incă se mândresc cu mine. După 7 ani am inceput sa frecventez şi eu o scoală, una generală, scoală bună de mers la ea. (am luat si premiul I... mai mulţi ani la rând! Până in clasa a 5-a). După incă câţiva ani, am ajuns si eu la liceu, unul tehnic. Au trecut anii, patru la număr, am dat examenul de bacalaureat, mi-am luat catrafusele şi am plecat... în capitală!! Acum sunt anul II, Universitatea (Creştină) Dimitrie Cantemir, facultatea de Drept (privată, dar oarecum bună).  Mereu m-a surprins oraşul asta, prin felul său de a face oamenii... oameni?


          Ce voi face?! „Geniu, miliardar, playboy, filantrop!”... insă nu toţi putem fi IronMan, sau R.D.Jr. Intenţionez să termin facultatea (ăsta ar fi planul) şi in viitorul apropiat să intru în secta „blogăriştilor”.

          Altceva?! Aici in faţa monitorului se află un tânăr indrăgostit, iubit de familie (să fie totul reciproc), prieteni (sper!), vecini (vecinul se cunoaste), lumea intreagă (mai trebuie doar sa mă cunoască). 


Doreşti să vezi cum decurg lucrurile in spatele acestei pagini de Internet? Mă poti găsi pe adresa de facebook: http://www.facebook.com/CryTeKz0R


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu